söndag, augusti 23

Kenyaland

Nu, Nu, Nu. Sitter jag i Eveline, min blivande klasskamrats rum och ger er en update. Detta kommer inte bli ett speciellt interlektuellt eller djupdykande inlägg. dels för att jag inte ännu har begripit mig på hur man använder en blogg. Men huvudsakligen för att jag är så fruktansvärt uppspelt. Mina fingrar kan inte riktigt träffa tangenterna och mina läppar tänkte visst inte nöja sig med att stanna i ett litet förnöjt leende utan måste upp till öronen och nosa. Insane.
Igår dansade jag galet, grät hysteriskt, skrattade mig lycklig och luktade på Nyköping och allt jag tycker om i det, allt till Tonerna av Promoe på en packad borggård. 3 timmar senare väckte min mor mig och vi for mot Arlanda. Arlanda-Amsterdam. Amsterdam-Nairobi. Olle, idrottsläraren kom och hämtade mig och 3 till som kommit med samma flyg och i skolans buss åkte vi till Skolområdet. Nairobi är varmt, syrsor spelar och det luktar Afrika. mmm!
Mitt rum är p e r f e k t bortsett från att internet gärna krånglar lite just inne i. Det är mysigt, litet och alldeles alldeles underbart! ligger precis invid den stora poolen , tennisbanan och matsalen. Resten har jag ingen aning om för det är bäckmörkt.
Nu måste jag packa upp och fixa och dona. För imorgon, på rikigt, börjar mitt liv här. Jag mår bra och jag känner lycka.
/ My

6 kommentarer:

  1. I morgon, på riktigt, börjar skolan. jag mår dåligt och jag känner avundsjuka/classs

    SvaraRadera
  2. hahaaha clas. fyFAN vad roligt att höra my, jag blir helt glad! njut njut njut men skriv så ofta du kan! PUSS

    SvaraRadera
  3. Det låter toppen Myran! Skönt att höra att du kommit fram och definitivt skönt att höra att ditt rum var "p e r f e k t", eftersom du va så orolig innan pga din lite sena ankomst ;) Tänker på dig myris, ta hand om dig!

    SvaraRadera
  4. MY. gud vad roligt med blogg och allt och få höra massa och se bilder hoppas jag! lycka till! puss

    SvaraRadera
  5. Äntligen en blogg, värd att följa!

    SvaraRadera
  6. grymt alla ni! jag ä glad och otroooooligt förväntansfull. herregud. Hör gärna av er, för det är skitkul med kontakt från tryggheten!

    SvaraRadera