tisdag, juni 29

Frutansvärt fullt upp sedan senast skrivna rader.
Jag har hunnit avsluta mitt år i Kenya. Det var hemskt men någonstans också dags. Året är det bästa i mitt liv, och de minnen och lärdomar jag samlat på mig där bär jag med mig näranära hjärtat. Alla de band med människor jag knutit för livet är ovärdeliga och jag är såååå glad att JAG HAR VARIT MED OM ALLTING. woow. undrar ni någonting om det är det bara att fråga :), för jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om det mer än uttrycksord som woow och åh och ahh.
Jag har hunnit landa i Sverige och umgåtts med mina vänner, upplevt svenska sommarnätter och spelat massvis med fotboll under en vecka. Det var fint!
Nu befinner jag mig sedan en vecka tillbaka i Australien dit min familj flyttat och nu också jag. Jag lyckades hinna med världsdelar (Afrika, Europa, Asien och Australien) på mindre än tio dagar. Ganska körigt, men det passar mig bra. Att sitta sysslolös på en och samma plats, big nono.
Här är fint och i och med att denna bloggen har krånglat en heldel och att den heter "mykenyaland" och jag faktiskt befinner mig och kommer befinna mig utanför Kenyas gränser en lång tid framöver, så går det nu att ha koll påmig på http://myzetterquisthelger.blogg.se/ istället.
See you there. /M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar