torsdag, februari 4

Sunrise på toppen av Mt.Kenya, lördag 30 Januari.

Den kvava luften som bidragit till den ofantliga värmeböljan som rådigt de gångna dagarna, börjar dra ihop sig till åska. Klockan är 17 och det låter på avstånd som om ett Afrika-oväder är på intåg. Mysigt.


Nu funkar ä n t l i g e n internet någorlunda felfritt i mitt lilla rum på hörnet av hörnet.
Så nu kan jag skypa/maila/skriva blogg/plugga och andra väsentliga saker.
Uppmaning : skapa ett skypekonto så jag lättare kan hålla kontakten med hemmavid. Och lägg till mig. Myzetterquisthelger

Imorgon far jag och Hanna uppåt i landet och innåt i Afrika, mot Viktoriasjön för att hälsa på Sisel&Adam, det är bra! /My

2 kommentarer:

  1. Hej tjejen, hoppas du har det bra. Jag har fått i uppgift att ge dig ett träningsprogram så du är i fin form då du kommer hem igen:) Hittar inte din mailadress kan du maila mig på johanna.bergman@edu.nykoping.se så ska jag skicka program till dig.
    Ha det bra/Jonna

    SvaraRadera
  2. Du får verkligen uppleva Afrika på gott och ont. Sedan våra år i Liberia är Afrika oslagbart på sitt sätt, kanske paradiset på jorden--men det tar kanske 100 år!
    Morfar

    SvaraRadera